Vi gør en forskel

 

 
  •  Om os
  •  

     

     

     

     

     

    • Medarbejderne får altid opgaver, der kan lade sig gøre og som ikke nedslider dem.          

     

    • Vi ønsker at skabe en rigtig god arbejdsplads for vore medarbejdere.

     

    • Medarbejderne får en grundig information om N R Service samt instruktion om hvilke forventninger om kundebetjening og kvalitet der forventes.

     

    • Sikkerhedsforhold hos kunden omkring edb, telefon og øvrigt tekniske udstyr kræves efterlevet.

     

    • Nøgle og alarmprocedure hos kunden skal behandles omhyggeligt.

     

    • Medarbejderne bliver instrueret omkring kommunikation hos kunden-kontaktbog (bøger)

     

    • Medarbejderne skal engang om året aflevere sin straffeattest.

     

    • Medarbejderne skal på arbejdspladsen bære N R Service uniform og synligt legitimationskort

     

    • Der skal afholdes 4-5 gange om året møder for alle medarbejdere , med fagligt såvel som socialt indhold.

     

    • Desuden ønsker virksomheden at den enkelte medarbejder deltager i de kurser de er fagligt relevant.

     

     

        

    Personalepolitik

     

     

     

     

     

     

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     
    Copyright ® 2003 N R Service